Het huren of kopen van een bedrijfspand is niet niks en er gaat normaal gesproken een uitbreide bezichtiging van het pand aan vooraf. Een bezichtiging is dé uitgelezen kans om het beoogde kantoor of bedrijfspand goed te bekijken en de verhuurder (of verkoper) de juiste vragen te stellen.
Het is raadzaam om dit moment goed voor te bereiden door van tevoren een checklist te maken met alle vragen die je wilt stellen tijdens het bezichtigen van een pand, zoals:
- Waar moet de locatie aan voldoen?
- Wat is het budget?
- Welke bijkomende kosten zijn er? Denk aan energie, – en servicekosten of wellicht ook VVE kosten.
- Waar wil je verder op letten? Zet de aandachtspunten van tevoren op een rijtje.
De kans is groot dat er achteraf nog vragen zijn over het huur – en/of koopcontract. Bij ONZE helpen we je graag met de voorselectie en begeleiding tijdens dit proces, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Het maken van een juiste keuze, maar ook goede afspraken met de verhuurder of verkoper zijn voor uw onderneming van groot belang.
Huisvesting is immers een van de belangrijkste kostenposten in uw onderneming!
Neem snel contact op met ONZE Vastgoedpartner! U zult ervaren dat het resultaat van 1 + 1 inderdaad 11 is:
- De eigenaar van het gebouw blij.
- U als huurder of koper blij.
Daar worden ook wij blij van.
Deze vastgoedvraag speelt wellicht ook bij u. Wacht niet en bel of mail ons! We zijn telefonisch bereikbaar: 0164 – 82 03 63 of via e-mail: p.de.kok@onzevastgoedpartner.nl